Nu börjar det hända saker!
Vi planerar för att få fara hem imorgon. Klockan 09.00 idag hade vi date hemma med syrgaskillen för att klara påskhelgen och till veckan kommer ordinarie som nu har semester och då blir det nog aktuellt med en koncentrator. Svärmor och svärfar kommer ner med Fanny. Far även till Piteå Älvdals sjukhus och hämtar ut en bröstpump. Far sedan och äter lunch på resturang ” Toppen”. Fanny får följa till Sunderbyn och bo på patienthotellet med pappa. Hon är förväntansfull. Stannar till på ”Godishuset” och köper ett stort påskägg till personalen.
![]()
Vi äter middag i dagrummet samt tar med Max ner till lekterapin
Ultraljudet på hjärtat ska göras imorgon. Vi går och fotar Max för webben.
Sedan gör vi första badet för Max tillsammans med Fanny. Han njuter verkligen i vattnet!
Blir kanske som en fisk i vattnet som sin storasyster.
Vid 20.00 tiden går Fanny och Jonas till patienthotellet. Vid kvällsmålet chockar Max .Äter 50 ml från brösten och sedan 50 ml från flaskan. Så det är första gången vi slipper sonda honom. Får i natt sova ute hos personalen så jag får sova litegrann. Spännande dag imorgon!