Bus i Sagohus…..

 

Efter skolan och efter
intagen middag så var
önskemålet från Max:
”…mamma jag vill att
vi busar med något” ;)

Max var full av energi, trots en
lång skoldag och eftermiddag
på fritids ;)

Sagohuset nästa….

Så då blev det sagohuset
på övervåningen som fick
ett besök….

 

IMG_4366  IMG_4378

IMG_4372
IMG_4385 IMG_4371

IMG_4382

…så oj, vad vi har haft busiga
och roliga ”konversationer” alla
sagofigurer emellan, ska ni tro ;)

annaskrift2 copy

Mek med ”fassan”……

 

Idag har det blivit mek
i garaget med ”fassan” och
racerbilen som ska bli klar inför
årets IS SM tävlingar….

IMG_4316 kopiera

…Max fick hjälpa ”fassan” med lite
städning först av golvet….

IMG_4319 kopiera

…här visar Max plastskärmar
som ”fassan”  gjort klart….

IMG_4326 kopiera  IMG_4334 kopiera

IMG_4336 kopiera

IMG_4330 kopiera

IMG_4328 kopiera

…sedan hissade de ner racerbilen och började meka.

Behöver hitta ett par smidiga
mekar-handskar till Max, vanliga
fingervantar är ju ingen ”hit” och
han vill gärna ha handskar, så han
inte blir smutsig ;) Annars har han
ju BCWWs perfekta garage kläder på sig ;)

annaskrift2 copy