Japp, bästa dagen 👉🏼 fredag ✨⭐️ ur så många synvinklar. Först och främst praktikdag & det hade varit en superbra dag som vanligt. Max hade visat filmen (som finns i inlägget innan detta) på lunchen och de hade blivit rörda skrev Eva efteråt 🫶🏼 och idag hade en från Pågen varit där på Coop och det var lycka när Max fick sig en GUL pågen keps 👌🏼⭐️ ni ser ju att han bytte på filmsnuttarna. Å så tog han hem Coop kepsen som tydligen blir promenad keps ✌🏼 å fredag är ju fredagsmys med cola och det blev ute på altan i härlig sol ☀️ så nu blir det helg.
Ikväll startade vi packning i underbart härlig kvällssol & imorgon går flyttlasset mot stan för Max mormor och morfar 🫶🏼 å tror det kommer gå superbra 👍🏼 känns säkert lite vemodigt och konstigt att sova sista natten i huset i natt 💛
Idag blev det diska upp alla köksgrejer och fylla skåpen hos Fanny. Sedan shoppade vi lite mer saker som saknades & Max gick hand i hand med Herman överallt 💛 å som sista grej, så kom tv:n på plats. Så nu är då grunden där. Gardinerna behöver vikas ner och bli längre, å överkast och duk och dekoration på väggar & spegel få bli senare, då hon bott in sig lite 👍🏼 Swipa för fler bilder.
När vi åkte hemåt vid 14 tiden idag, så följde storasyrrans pojkvän Herman med oss hem i bilen. Å nu ska ni får höra 😁😆 vi stannade vid en OK mack, för vi hade inte hunnit äta nån lunch, så tänkte ta nått snabbt innan hemresan på ca 2 1/2 timme. Vi sätter oss ute på en bänk och äter. Å helt plötsligt ställer Max denna fråga till Herman: ”…när blir Fanny gravid då?” 🤣🤣🤣🤣 alltså chock vad?! Vi höll ju på att garva ihjäl oss, vad kom det ifrån liksom ? Hi-hi 😁😆 sedan på vägen hem så visade snälla Herman något riktigt smart till Max. Spotify har nu texterna till låtarna som man kan trycka upp och texten står tydligt och följer med i låten, så Max satt med Hermans lurar och lyssnade på låtar & sjöng högt i bilen 🤘🏼 så det var ett superbra tips som jag tänkte jag kunde tipsa vidare här oxå, om ni inte alla redan vet det. Så längst ner på låtarna, finns det nu där det står ”låttext” och så trycker man upp den och kan sjunga till 👌🏼 swipa ser ni ett exempel. Så nu tänkte vi sätta spotify appen på Max iPad och så kan han få upp texterna där, å på paddan blir det ju ännu större 👍🏼
Hem ljuva hem 🌿 vovven Abbe njöt på hemma promenaden på stigen nu på eftermiddagen👌🏼han har nog har tyckt det varit väldigt kul & spännande få följa till Umeå i helgen, men lite stressigt ibland med allt nytt, så att få komma hem och gå på sin stig igen och äta blåbär 👌🏼…