Bästa fredag & packning inför mormor och morfars flytt

Japp, bästa dagen 👉🏼 fredag ✨⭐️ ur
så många synvinklar. Först och främst
praktikdag & det hade varit en superbra
dag som vanligt. Max hade visat filmen
(som finns i inlägget innan detta) på
lunchen och de hade blivit rörda skrev
Eva efteråt 🫶🏼 och idag hade en från
Pågen varit där på Coop och det var
lycka när Max fick sig en GUL pågen
keps 👌🏼⭐️ ni ser ju att han bytte på
filmsnuttarna. Å så tog han hem Coop
kepsen som tydligen blir promenad
keps ✌🏼 å fredag är ju fredagsmys med
cola och det blev ute på altan i härlig sol
☀️ så nu blir det helg.

Ikväll startade vi packning i underbart härlig
kvällssol & imorgon går flyttlasset mot stan
för Max mormor och morfar 🫶🏼 å tror det
kommer gå superbra 👍🏼 känns säkert lite
vemodigt och konstigt att sova sista natten
i huset i natt 💛

/ Anna

Fanny inflyttning dag 2 i Umeå

Dag 2 i Umeå. Hotellfrukost för Max blev
plättar & sylt, frallor utan något på & juice 👌🏼

Idag blev det diska upp alla köksgrejer och fylla
skåpen hos Fanny. Sedan shoppade vi lite mer
saker som saknades & Max gick hand i hand
med Herman överallt 💛 å som sista grej, så
kom tv:n på plats. Så nu är då grunden där.
Gardinerna behöver vikas ner och bli längre,
å överkast och duk och dekoration på väggar &
spegel få bli senare, då hon bott in sig lite 👍🏼
Swipa för fler bilder.

När vi åkte hemåt vid 14 tiden idag, så följde
storasyrrans pojkvän Herman med oss hem i bilen.
Å nu ska ni får höra 😁😆 vi stannade vid en OK mack,
för vi hade inte hunnit äta nån lunch, så tänkte ta nått
snabbt innan hemresan på ca 2 1/2 timme. Vi sätter oss
ute på en bänk och äter. Å helt plötsligt ställer Max
denna fråga till Herman: ”…när blir Fanny gravid då?”
🤣🤣🤣🤣 alltså chock vad?! Vi höll ju på att garva
ihjäl oss, vad kom det ifrån liksom ? Hi-hi 😁😆
sedan på vägen hem så visade snälla Herman något
riktigt smart till Max. Spotify har nu texterna till låtarna
som man kan trycka upp och texten står tydligt och
följer med i låten, så Max satt med Hermans lurar och
lyssnade på låtar & sjöng högt i bilen 🤘🏼 så det var
ett superbra tips som jag tänkte jag kunde tipsa
vidare här oxå, om ni inte alla redan vet det.
Så längst ner på låtarna, finns det nu där det står
”låttext” och så trycker man upp den och kan
sjunga till 👌🏼 swipa ser ni ett exempel. Så nu
tänkte vi sätta spotify appen på Max iPad och
så kan han få upp texterna där, å på paddan blir
det ju ännu större 👍🏼

Hem ljuva hem 🌿 vovven Abbe njöt på
hemma promenaden på stigen nu på
eftermiddagen👌🏼han har nog har tyckt det
varit väldigt kul & spännande få följa till
Umeå i helgen, men lite stressigt ibland
med allt nytt, så att få komma hem och
gå på sin stig igen och äta blåbär 👌🏼…

/ Anna