Galet härligt med pool

Härlig sol och bad i poolen ☀️💦 jag tryckte upp ett
par grader och vi har haft 29 grader i vattnet idag,
love it 👌🏼 …

just nu skiter vi att det varit en lång väntan
på allt. För vi har nu njutit av bad 3 dagar på
raken och sååå skönt att det är på hemmaplan.
Så enkelt att bara duscha av sig och hoppa i
plurret. Inte en massa packande för att fara
iväg nånstans & efteråt så är vi ju hemma
och kan fortsätta med annat 👍🏼 å så en skön
värme som gör att både jag och Max trivs i
vattnet och kan ha skoj och njuta 🙌🏼 å att
Max i lugn och ro kan bada utan att bli
distraherad av andra, som annars tar allt fokus
för honom & att vi kan öva vattenvana & för
mig blir det samtidigt ett rörelse och träningspass
😅👍🏼 så alltså just nu, känner vi oss så nöjda
👍🏼👍🏼👍🏼 Å jag blir lika trött, som när man varit
på ett badhus, men då är det ju nära att vila
efteråt en stund 😉 å nu laddar Max för
fotbollsträning som kör igång ikväll igen,
då det är 1 Augusti ⚽️✌🏼 å så fort Juli passerade 😩

Slå på ljudet till filmen…

Äntligen fotbollsträning igen ⚽️✨
å lagom till de nu for, så började det
regna ute 🌨

Pappa jonas tog ett kvällsbad i poolen i
regnet 🌨💦Max stod ute länge & tvekade,
men hann börja frysa, så då slutade han ut
det ☺️ men riktigt varmt & skönt i poolen 👌🏼…

/ Anna

Bad med Fanny & Herman & fotbollsträning

Skogspromenad 06.00 🌿👍🏼 

Vi blev upphämtade av Max storasyster och
sambo idag & åkte till byns badplats 💦 och
vi fick göra sommar premiär både på iskallt
bad och handla i sommarkiosken 👌🏼

Några bilder från idag ☀️👌🏼 periodvis härligt
i solen, men även varit en del moln. Så härligt
få hem ungdomarna idag 💛 När vi kom hem
igen till oss efter varit på badplatsen satt sig
Fanny & Herman och solade på gräsmattan
och såklart drog även Max av sig tröjan och
skulle sola han med, å såklart bredvid Herman 💛
även om syrran är bästsyrran, så är hon inte
mycket värd, då Herman är med ☺️

Idag har även vovven Abbe varit med
och kikat på Max fotbollsträning i stan
⚽️🐶👍🏼 å Max är riktigt nöjd, han fick
lägga en staff och gjorde mål och fick
göra Ronaldos målgest efteråt ☺️✌🏼…

/ Anna

Fyrhjulskörning, tillverka sladd & fotbollsträning

Härligt med extra ledig dag. Max ville starta
den framför iPad och jag och Abbe och pappa
Jonas gick morgonpromenad i skogen tillsammans
🐶🌿👌🏼 härligt att Max kan vara själv en stund då
han känner att det är okej med mobilklockan 👍🏼…

Max kört fyrhjuling kors & tvärs idag 💨
och kolla in slutet med en skadeglad Max
😁😆🤣

Ja, som ni såg, så gjorde ju Max donats
på gruset i förra klippet, å som jag förstod
skulle inte pappa Jonas bli så glad ☺️ så
det blev tillverka en ”sladd” till Max fyrhjuling
och så har han fått ”sladda” till gruset igen 👍🏼…

/ Anna

Vovven Abbe, monterat fåtölj & fotbollsträning

Max varit ledig från skolan idag & då
har vi passat på att montera fåtöljen &
Max är nöjd 👍🏼 det blev direkt att testa
den framför YouTube✌🏼den här ”poäng”
fotöljen på Ikea ar den enda som hade
lämpligt sittdjup och sitthöjd för Max
å den blev ju 👌🏼

Max är iväg på fotbollsträning ikväll
med Parasport Piteå ⚽️👍🏼 …

…och han körde ordentlig uppvärmning
hemma, först vid fotbollsmålet & sen
spelade han även bandy med fotbollsskor 🏑😉

/ Anna