Skogspromenad

Söndag morgon var vi
tidigt i farten och det var
en underbart fin höstdag
med strålande sol.

Så vi bestämde oss för
en skogspromenad,
jag & Max…

IMG_4668  IMG_4701
IMG_4689

…naturen har ju så mycket skoj
och denna dag blev det både klättra
på stor sten och på ikull vällt stor tall,
se lite mer här i filmklippet…

.
…vi njöt vill jag lova ♥
/ Anna

Testkörning Rallycrossbil….

Till helgen ska pappa Jonas
köra Rallycrosstävling och
Max har fått vara med i garaget
och meka nu på kvällar och serverat
lite saker till mekarna…

.
sedan igår var vi ut hela familjen
till motorstadion för testkörning…

.
…och Max lycklig, fick åka i bilen
via av- och pålastning, se bara i
filmklippet…

.
…nöjd!!

/ Anna

Rallycross på G

Nu är det mycket
verksamhet i garaget
inför planerad tävling
och även så igår.

Middag

Det var så underbart igår,
då jag varit med dottern i
stan och efteråt ganska knäckt,
så kom teamets kock Per och
gjorde middag här hemma…

.
…så mumsigt!

Garaget

Sedan full aktiviet i
garaget….

.
…sedan gick Max ut med
kaffe och kaka till mekarna…

.

…vilket var uppskattat!
Sedan var Max ute länge
igår kväll….

.
…så lagom då de kom
in sent så startade ju den
spännande OS final matchen …

.
…Max var vaken ända till
15 minuter i i andra halvlek, men då
tog john Blund över. Så spännande match
och hoppades såklart in i det sista på kvitteringen.
Men superbra jobbat ändå av tjejerna!

Zlatan

Å Zlatan som gjorde 2 mål
igår! Han är ju bara bäst!

/ Anna