15 års kalas….

Idag har vi haft 15 års
kalas här hemma och
fullt ös…

12  13
15 8

..och vid förberedelserna och
dukningen så ville Max duka ett
bord till småkusinerna oxå och det
blev Hulken muggar och snögubbe-
servetter ..

16  17

…jo, men visst blev det fint!

Tårtor…

Vi gjorde även nu ätabara
bilder till tårtorna och de
blev så fina…

5

6

1  3

…och Max spelade gitarr till
ja, må hon leva sången”…

.

…och Max passade även på att showa
till en favvolåt, Markoolios ”Mera mål”
och dansade loss på köksgolvet framför
alla fikagäster…

.

..vi var även ute och kikade
på storasyrrans nya moppe
i garaget…

10

11

..och hann med lite utelek,
i det trista kyliga vädret.

Candy grabber….

Barnen hade lite kul med
denna Candy grabber oxå, som
är en tålamods – grej….

.

….som på tivoli, typ omöjligt att
få upp dem ;) men storasyrran
lyckades ett par gånger !

/ Anna

Nytt på bloggen!

Ja, nu blir ni väl paff,
då ni öppnar bloggen och
den inte är svart längre (!)

Jag har trivts med det svarta
i 9 år, men jag byter nu för att
jag tänkte det skulle underlätta
mina uppdateringar framöver.

Jag använder numera väldigt
mycket instagram nu till att ta
bilder kring Max och allt som
händer och då är det en fördel med
vit bakgrund och lägga in det direkt
därifrån om jag vill.

bloggen omdetextra kopiera

Så jag hoppas innerligt att ni
kommer tycka om den nya designen
på bloggen och ni får ha lite överseende
om det är något som ser tokigt ut ett tag,
innan jag hunnit kolla över allt. Ser ni
något helt tokigt, så meddela gärna mig.

Trevlig helg!

Önskar er alla en trevlig helg
och imorgon har vi kalas här
hemma, men jag hoppas det
även ska bli lite uteliv ♥

/ Anna

Idag fyller storasyster 15 år….

Idag fyller Max storasyster
Fanny 15 år och det har vi
såklart firat…

.

…vi sjöng i sängen och hon fick
bricka med lite fika och paket….

.
…och vi fick överraska henne
med en moppe dagen till ära !
Supernöjd tjej vill jag lova!

Jätteballonger…

Ja, hi-hi jag som köpte dessa
bokstavs- och sifferballonger 🎈🎈🎈
i tron om att de kanske 30 cm höga
och så var de 1 meter höga (!) 😳

ballong

ballong2

så igår kväll var jag glad att vi inte
valt ett längre namn till henne, för
då hade de inte rymts i köket :)

Så nu blir det fortsatt fira denna
15-åring med fredagsmys och
imorgon kalas !!

/ Anna

 

Max gjort en kulbana i träslöjden…

Max kom hem i veckan
med denna fina grej som
han gjort i träsöjden…

och här får ni se hur den fungerar…

…fin visst?!

/ Anna