Redan vid 08.30 tror jag vi på språng på cykeln idag 😉 tog en cykeltur till kusiner, där pappa Jonas gräver & blev bad i poolen 💦 den poolen vi hade och som kusinerna köpte av oss. Så det var kul & skönt med bad en sån här varm & härlig dag 👍🏼 så nu har vi cyklat 2 dar efter varann, så få se vad kroppen säger nu 😅 men vi har tagit det superlugnt, så hoppas den inte ger bakslag 🙏🏼 och Max ”t-shirt bränna” ser ju lite rolig ut ☺️
Å så fick vi besök av Max kusin med familj på cykel & 2 små bilfantaster älskade samlingen i lekstugan 🚗🚕🚙 och Max fick skjuta lite fotboll med William ⚽️👍🏼
Å precis nu kom Max farmor med dessa ⭐️✨ snacka om att Max kommer vara nöjd då han kommer hem, farmors bullar & cola 👌🏼✨⭐️
Max fick detta fina bokpaket av @utvecklargodis som är bror till @peter.lindstrom.forfattare som har skrivit dessa 3 spännande böcker 👉🏼 Ormmysteriet, Bilmysteriet & Giftpilen ✨ å med så fina signeringar 💛 Max tyckte de lät spännande, så tusen tack, de ska bli skoj att läsa 💛…
Jag Berättade för Max i morse att han fått kallelse igen för röntgen hos tandläkaren, han gjorde en extra sån ganska nyss och det verkar vara att han behöver göra ytterligare en till , det är nån tand som strular lite med att komma upp, tror jag . Å när jag säger det till Max då svarar han: ”….Perfekt det älskar jag, det är bara sitta ner och hålla käften” 😆😆👍🏼 å Max har alltid varit positiv till att gå hos tandläkare och har även gått även hos Specialistmottagningen för avgjutning till olika gomplattor då han var yngre, för tal- och språkträning och han har alltid haft bra tandläkare och sköterskor och det är ju guld värt 👍🏼 å just röntgen tycker han är oerhör t lindrigt som ni hör, bara stoppa in grejerna i munnen och ”hålla käften” 🤣🤣
Fredagsmys med farmors bullar & cola såklart ⭐️✨ å så har vi haft besök av @linmaa 💛 som jag ätit lunch med & surrat med hela eftermiddagen & så hann Max hem till fikat & hann oxå träffa henne 👌🏼
Grabbarna kom hem från skoterturen på eftermiddagen & dessa bilder tog de idag. En mycket nöjd Max ✌🏼
Jag tycker det är så vackert då uterummet är täckt med frostiga snöflingor, så naturligt vintrigt vackert ❄️👌🏼 å vi samtidigt skönt att inte behöva vara där & frysa. swipa för fler bilder.
Alltså vilken helg vi haft. Tror aldrig vi haft så mycket som hänt & många vi har träffat på samma helg, sedan pandemin ☺️ vi fick även finfrämmande idag på eftermiddagen av min kusin vitamin & man. Så mysigt få träffas & surra ikapp lite 💛