Cykeltur & Bad i pool & besök

Redan vid 08.30 tror jag vi på språng
på cykeln idag 😉 tog en cykeltur till
kusiner, där pappa Jonas gräver & blev
bad i poolen 💦 den poolen vi hade och
som kusinerna köpte av oss. Så det var
kul & skönt med bad en sån här varm &
härlig dag 👍🏼 så nu har vi cyklat 2 dar
efter varann, så få se vad kroppen säger
nu 😅 men vi har tagit det superlugnt,
så hoppas den inte ger bakslag 🙏🏼 och
Max ”t-shirt bränna” ser ju lite rolig ut ☺️ 

Å så fick vi besök av Max kusin med
familj på cykel & 2 små bilfantaster
älskade samlingen i lekstugan
🚗🚕🚙 och Max fick skjuta lite
fotboll med William ⚽️👍🏼

/ Max

Fredag, fredagmys & mysigt besök

Å precis nu kom Max farmor med
dessa ⭐️✨ snacka om att Max kommer
vara nöjd då han kommer hem, farmors
bullar & cola 👌🏼✨⭐️

Max fick detta fina bokpaket av
 @utvecklargodis som är bror till 
@peter.lindstrom.forfattare som
har skrivit dessa 3 spännande böcker
👉🏼 Ormmysteriet, Bilmysteriet & Giftpilen ✨
å med så fina signeringar 💛 Max tyckte
de lät spännande, så tusen tack, de ska
bli skoj att läsa 💛…

Jag Berättade för Max i morse att han fått
kallelse igen för röntgen hos tandläkaren,
han gjorde en extra sån ganska nyss och det
verkar vara att han behöver göra ytterligare
en till , det är nån tand som strular lite med
att komma upp, tror jag . Å när jag säger
det till Max då svarar han:
”….Perfekt det älskar jag, det är bara
sitta ner och hålla käften
” 😆😆👍🏼
å Max har alltid varit positiv till att gå
hos tandläkare och har även gått
även hos Specialistmottagningen
för avgjutning till olika gomplattor
då han var yngre, för tal- och språkträning
och han har alltid haft bra tandläkare och
sköterskor och det är ju guld värt 👍🏼
å just röntgen tycker han är oerhör
t lindrigt som ni hör, bara stoppa in
grejerna i munnen och ”hålla käften” 🤣🤣

Fredagsmys med farmors bullar &
cola såklart ⭐️✨ å så har vi haft
besök av @linmaa 💛 som jag ätit
lunch med & surrat med hela
eftermiddagen & så hann Max
hem till fikat & hann oxå träffa
henne 👌🏼

Fanny hemma,
hämtmat & glassmys 👌🏼✨⭐️
/ Anna

Finbesök

Så härligt få sitta & surra
med Fanny & Herman idag 💛 


Kolla in bilderna, snacka om att vovven
Abbe njutit att sitta hos Fanny och ha både
henne och Herman som gosar samtidigt 🙌🏼👌🏼

/ Anna

Skotertur med lycklig Max

Skotertur idag med grabb-gänget de e LYCKA de 👌🏼⭐️✨💨

Bästa tänkbara söndag enligt Max 💨✨⭐️

Grabbarna kom hem från skoterturen på
eftermiddagen & dessa bilder tog de idag.
En mycket nöjd Max ✌🏼 

Jag tycker det är så vackert då uterummet är
täckt med frostiga snöflingor, så naturligt
vintrigt vackert ❄️👌🏼 å vi samtidigt skönt
att inte behöva vara där & frysa.
swipa för fler bilder.

Alltså vilken helg vi haft. Tror aldrig vi haft
så mycket som hänt & många vi har träffat
på samma helg, sedan pandemin ☺️ vi fick
även finfrämmande idag på eftermiddagen
av min kusin vitamin & man. Så mysigt få
träffas & surra ikapp lite 💛 

/ Anna