Uteliv & YouTube uppdaterat

Perfekt kombo, att snabbt kunna
anlita Max med fyrhjuling och släp,
då jag rensar i uthusen, det som ska
slängas på soptippen. Då kommer
han och kör ner det, där vi samlar allt 👍🏼

Typiskt! Grabbarna var laddade att
äntligen fara ut och cykla, då visade
sig vara ordentlig punka på ett hjul,
så blev mekning istället. Bara köpa
nya delar då.

Röjt, krattat & kört gräs 💨

det regnade mest i natt och på morgonen, så det blev
ju en bra utedag idag, så den har vi tagit tillvara.
Vi har varit ute hela dagen & jobbat på med diverse.
Det här har grabbarna gjort större delen av dagen
💪🏼 å jag fick åka ett ”modernt” hölass i ”moped-fart”
då Max behövde ”tyngd” på släpet 😅😅

Vi har fått så många meddelanden på sistone:
”…när kommer ny film på YouTube” och vi är
ju inte riktigt som andra på YouTube som
uppdaterar hela tiden, utan vi samlar ihop
och uppdaterar då och då ☺️ så kan vara en
månad mellan, men så brukar jag kunna lägga
upp några filmer. Så nu ligger det några nya,
ni som undrar. Å filmerna är ju samma som
vi har här på instagram, som vi samlar ihop,
å alla filmer är ju bara det som händer i vår
vardag, där vi är just nu. Vi planerar ju inte
någon film i förväg. Vi får även många frågor
att ”kan ni inte göra en sån eller sån film” om
något speciellt, och svaret är NÄPP, det är inte
vi. Utan filmerna kommer då vi känner att det
är något som Max vill filma och som han vill
ha kvar och se sedan👍🏼

Ni kommer till Youtube sidan här >>

/ Anna

Röja, fyrhjulingsripp, mygg & mys med storasyster

Tänk att allt som brummar är
galet intressant 💨☺️ å att få
testa nått nytt är ju alltid kul 👍🏼

Fyrhjulingstripp på skogsvägar 💨

jag brukar inte följa, men idag gjorde jag ett
undantag. Vi åkte upp på skogsvägar från Nybyn
och runt Pålberget och ner mot Nybyn igen och
stannade hos mormor och morfar och fick oss en
kaffepaus ☕️👌🏼✨ som Max har längtat. Han har
surrat hela veckan om att få åka iväg och nu väntar
regniga dagar framöver, så bäst passa på idag 👍🏼
å jag passade på att filma snuttar efter vägen,
kanske helt ointressant att se, men Max vill gärna
se sen 😉

Hos mormor och morfar finns det hav
av kattfötter å annat fint 👌🏼✨ å även
nån mumsig bulle & cola ☺️ Max och
mormor suttit och kikar på världens flaggor.
swipa för fler bilder.

Prommis

Vi tog en prommis efter middagen
& efter den skogsstigen vi valde var
det GALET med mygg 🦟 om ni zoomar
in syns det mygg mot Max svarta byxor
och keps 🦟🦟 men vi fick iallafall värsta
motionspasset i högt tempo 😅😅

Ikväll har vi myst till film
med storasyrran 💛 vi såg spiderman
”homecoming” 🎬✨

/ Anna

Mygg, behandling & HEJA SVERIGE

Dagens samtal på morgonprommis
handlade om myggor 🦟🦟🦟 ….

Max undrade om tusentals myggor
skulle kunna lyfta en timmerstock.
Å sedan konstaterade han att han isåfall
inte skulle vilja vara där då det var dax
för deras lunchrast 😅😅🤣🤣

Behandling

Japp fredag och åter igen behandling
för Max 💉👊🏼✨ han var inte så positiv
till det på morgonen, men samtidigt ville
han ju göra bort det i god tid innan
sverigematchen ⚽️👍🏼


swipa för fler bilder.
idag kör vi behandling nummer 135
för hjälpa Max immunförsvar 💪🏼
å han fick ladda lite med ett cola
glas efter att nålen var fastsatt, det
och kika på sommarlov på iPad 👌🏼

Ladda upp med Max ⚽️✨🎶

vi skrev denna text till Samir & Viktors låt
”bada nakna” för 3 år sedan. Vi använde
” singback’s” bakgrundsmusik & gjorde
denna video då svenska landslaget spelade
VM 2018 ⚽️🇸🇪✨ men vi ändrade nu bara
VM 👉🏼 EM i texten, så passar den ju som
uppladdningen nu oxå ….

jag tycker Max var fantastiskt duktig att vi
fick ihop denna låt, inspelad i vårt vardagsrum
& vi hade så skoj under tiden. Vi tycker den
har rätta ”hejar-feelingen” så nu startar vi
uppladdningen inför dagens match
HEJA SVERIGE 💛💙🇸🇪👊🏼⚽️✨ NU KÖR VI.

Sverige – Slovakien

Nu är vi redo 🇸🇪⚽️✨ flaggan upphängd i
vardagsrummet, Signerade matchtröjan på,
nu blir det uppladdning med 1 timme till
avspark, kör hårt Sverige 💛💙

…swipa för fler bilder.

Max hejade ⚽️🇸🇪✨💛💙🏆
..å fy bubblan så skön den där
vinsten var 👊🏼✨

/ Anna

Matchtröjorna blev levererade med fotbollsmatch

Här några bilder på Max och matchtröjan
igår kväll , kan ni tyda nån autograf?

swipa för fler bilder.

Igår kväll kom Fanny & Herman hit & hämtade nöjt
hem den andra tröjan,👍🏼 de spelade faktiskt fotboll
i tröjorna ute i kvällssolen bland myggen ⚽️💛💙

Max levererade matchtröja med
fotbollsmatch ⚽️✨🇸🇪 ja, det blev
att storasyrran och pojkvän dök upp
igår kväll, till Max stora lycka 👌🏼 Så då
kunde Max ge Herman sin tröja & så
spelade de fotbollsmatch i de nya
signerade tröjorna 🇸🇪💛💙⚽️✨
Max har alltid kallat storasyrran för
”sämsta målvakten” då hon är så
bollrädd och de har det på en
skämtsam nivå 😉👍🏼 å de höll igång
bra där i kvällssolen och de hade även
närgången publik som vill stickas,
nämligen väldigt mycket mygg 🦟🦟🦟
å idag är Max väldigt nöjd över sina
”kryss-mål” från igår ✌🏼😀

Några bilder från gårdagens
fotbollsmatch i tröjorna⚽️💛💙✨

tack Fanny & Herman för en
rolig kväll, Max kommer njuta
länge av den 👌🏼

Max som fotbollsdomare

Max som fotbollsdomare ⚽️☺️✨
ja, vad tror ni? succé? ….eller kanske
bara allmänt kaos där ute på
fotbollsplanen ⚽️☺️😁🙈

Kusinbesök

Kusinerna kikade förbi en snabbis
då de var ute och cyklade idag.
Å Max och Ella spelade bandy en stund 🏑🥅👍🏼

Grabbarna gör motionspass ikväll
med gräsklippning🌱✂️😅

/ Anna