Igår hann vi knappt landa här hemma
efter Umeå resan, innan pappa Jonas
satt i grävmaskinen igen ☺️👍🏼 å vi fick
ju en positiv överraskning, då han
grävde fram befintligt avlopp, det var
uppdaterat med nya rör, vi var rädd
att det skulle vara nå supergammalt 👍🏼 

Kvällens fotbollsträning med
Parasport Piteå ⚽️…

[OBS ‼️ SISTA DAG ATT BESTÄLLA PLANCH VAR 7 JUNI]
Ja, nu är vi så nära 30 000 kr i insamlingen, de e ju
helt magiskt ✨⭐️ å så länge någon vill köpa plansch
som vi målat & det finns kvar, eller bara bidra med
en swish till insamlingen åt @lakareutangranser i
Gaza, så fortsätter vi. Så några dagar till känns
det som 👍🏼 så ni kan ju läsa er till, om ni swipar,
hur ni gör. Ni kontaktar oss på ”skicka meddelanden”
uppe i vår profil, och inte i kommentarerna, så hör
vi av oss så fort vi kan 👍🏼 å vill man bara swisha en
liten slant, går det oxå bra, då kan ni bara skriva
”Swish utan planch” 💛 Å vi tar minst 80kr/plansch
+ frakt 75kr men samma frakt om man köper flera
. Så 1 plansch med frakt landar på 155kr. läs mer
inlägg och info här 👉🏼#maxmedfamiljinsamlinggaza ✨
å sedan när ska vi överlämna pengarna i slutändan,
så kommer vi visa att vi skickar iväg summan ⭐️

/ Anna

Morgonprommis, sopsortering, omplantering & fotbollsträning

Max ledig från skolan idag,
så vi startade morgonen
på bästa sätt 🌿👍🏼

Max idag på ledig dag :
”…kan vi inte fara och sortera
sopor idag och ta en glass
efteråt
” 👌🏼 så det var perfekt
för det, speciellt glassen efteråt,
vi har sååå varmt & riktigt
glassväder ☀️🍦✨

När nu Max var ledig idag,
var det en perfekt dag för
honom att planera om plantorna
han kom hem med från skolan
🌿👌🏼 så gurka & solros 🥒 🌻 ✨ 

Grabbarna for nu på fotbollsträning,
jag orkade inte följa idag. Jag somnade
på soffan efter middagen & blir så
konstig i kroppen då jag somnar så där,
tar så länge innan jag är igång igen.
Så softar hemma ikväll, men de får nog
en härlig kvällsträning i +25 grader ☀️⚽️

/ Anna

Fotbollsträning & insamling Parasport

En koncentrerad Max innan han
for på kvällens fotbollsträning ⚽️✨
idag stannade jag hemma &
grabbarna for själva 👍🏼 

/ Anna

Skola igen, surrmys & premiär fotbollsträning

Måndagsmyset innan
skola 💛

Njutit av @jessi2020 sällskap idag 💛
så längesedan & mysigt surr. Å då vi
satt inne på morgonen, så blev man
överraskad när man kom ut m, då
var det sommarvärme ☀️

Premiär fotbollsträning ikväll ⚽️✨
härligt få träffa hela gänget i Parasport
Piteå & få stå och se på när de lirar
fotboll igen 👌🏼 

/ Anna