Idag fyller Max farfar
70 år så det ska vi iväg
och fira i eftermiddag/kväll.
Det här sjöng Max i
morse till sin farfar…
.
…en egen text, bara till sin
farfar tillägnat denna dag ♥
/ Anna
Idag fyller Max farfar
70 år så det ska vi iväg
och fira i eftermiddag/kväll.
Det här sjöng Max i
morse till sin farfar…
.
…en egen text, bara till sin
farfar tillägnat denna dag ♥
/ Anna
Igår var vi ute en stund
efter skolan, Max hjälpte mig
få loss julgranen, som suttit
fast till nu….
…det var såklart Hulken som kom
fram med sina stora muskler ;)
…vi körde även ut det lilla
planeringsbordet och en pall!
Sedan kikade vi in lite härliga
vårtecken i trädgården…
…älskar att se detta på våren,
det som har överlevt och som
kommer upp igen ♥
…Max kollade in jordgubbsplantorna
lite extra i morse innan han for till skolan.
Än få de nog ligga under lövbädden och må
lite skönt, tills värmen kommer på allvar.
/ Anna
Helt galet, då jag kollar
av instagram så dyker det upp
en status från SVT Eurovision
att Max vunnit tävlingen om
en signerad Sverige tröja med
Frans autograf på (!) WOW!
.
…så himla roligt!
TUSEN TACK!
Jag skrev ju tidigare om då vi
fick inspiration och pysslade &
stämplade en ”Frans tröja” som
skulle vara med i vårt tävlingsbidrag,
ni kan läsa hela det inlägget här >>




…sedan kan ni läsa mer här
om vårt tävlingsbidrag >>
Ja, hi-hi inte trodde vi väl
att vi skulle vinna men så grymt
kul!! En Sverigetröja nummer 10
med Frans Autograf!!! Wow!
/ Anna
Nostalgiklipp då Max sjunger
en egen skriven låt till sin
pappa endast 4 år gammal…
.
…åhhhh ♥
Mer klipp på Max
hittar ni här >>
/ Anna