Zlatan på fyrhjuling….

 

Idag fick Max eller rättare sagt
vår lille Zlatan åka fyrhjuling till
fotbollsträningen med sin pappa…

IMG_4848  IMG_4850

IMG_4858

IMG_4860

IMG_4864

…i full fotbollsmundering med
fotbollsdojjorna på, så åkte de till
grannbyn för träning. Jodå, Max
superlycklig såklart i dubbel bemärkelse,
både fotboll och åka fyrhjuling ♥

annaskrift2 copy

Fotbollsträning & fantasilek….

 

Här är det en nöjd Max som
igår kväll kom hem från fotbollsträning
med sin pappa 💙⚽️ ….

fotbolls

…..samtidigt som jag har låg och laddade
batterier i fåtöljen framför tv:n hela kvällen 👌

slangbella

Favoritsakerna här hemma just nu är
hemmagjorda saker som Max morfar gjort
för flera år sedan, pilbåge och slangbella 👍
och Max leker gärna rollekar utomhus såsom
”Vintergatan” och från filmen  ”Frost” och är på
olika räddningsuppdrag 👌

annaskrift2 copy

Fotbollsträning….

 

Ikväll har Max varit väg
fotbollsträning igen.
Lill-Zlatan…

 

fotboll

 

…denna gång med ”fassan” då jag inte känner
mig piggelin än med förkylningen och så har
vi en morgondag, med en massa sjukvårdsbesök
som jag måste orka med.

Helt otroligt så har inte Max
åkt dit än (!) så kanske han
klarar sig !! :) …peppar,peppar!

annaskrift2 copy