Fotboll

Igår hade Max fotbollsträning
och innan han for iväg på den,
så ville han skjuta lite bollar
här hemma…

.
…så lill-zlatan börjar ha
skjutit en del mål nu i
fotbollsmålet som vi beställde
från Homegoal.se. Vill ni se när vi
monterade ihop det tidigare i sommar.
Läs mer här >>

Sedan for Max med sin
pappa på fotbollsträningen
uppe i byn.

/ Anna

 

Ditt & datt

Alltså svårt hinna
uppdatera en blogg då
hela familjen är hemmavid
och vi har kanonväder, sol och
värme och är ute hela dagarna ;)

Men sammanfattar lite de
senaste dagarna…

Besök

Haft en del besök med
både bus & lek och kaffe
främmande…

.

.

.
…här långväga besök från
Bollstabruk i Dalarna, så
trevligt ♥

Jordgubbar

Våra egna jordgubbar
har börjat mogna och
vi äter typ nästan alla
måltider ute nu ♥

.

.
…här en kille som alltid är
hungrig och som njuter då
han får favvo-rätt ibland ;)

Fotbollsträning

Fotbollsträning har
Max varit på med ond tå,
men inget som stoppade
honom….

.

.

.
…härliga framtidsplaner va? ;))))

/ Anna

Lunch, fika, bus & fotboll

Oj, vilken dag igår!
Först kom fina Jessica förbi
med lunch och förgyllde Max
dag med en coca-cola (!)

Sedan ringde Max mormor
och då fick vi komma dit och
sitta ute på altan och fika och
Max fick busa med kusinerna
en stund….

.
…helt underbar dag igår oxå
med strålande sol ♥

Första fotbollsträningen

Igår var det även första
fotbollsträningen i byn för
”knattarna” och vi var dit och
kikade. Max fick dock denna dag
sitta på sidan om, då han inte är hundra
pigg i förkylningen….

.
…men hade såklart sin
Zlatan tröja i alla fall ;)

/ Anna

Fotboll & hösttecken….

 

Igår efter skolan var vi
ute på gården och spelade
lite fotboll….

foo

….Max vann ”skjut-ut” tävling mot plank
och blev så här NÖJD 👍

Fotbollsträning ikväll….

Nu denna kväll var vi iväg
på Max fotbollsträning och det
blev ingen dum kväll alltså 💛 …..

scone

….”fassan” var en av tränarna för kvällen och
det blev en solig fin kväll, men lite väl mycket knott
och sen kom vi hem och dottern hade gjort nygräddade
scones  💛 mums!

Hösten här….

Vi har haft fina dagar,
men är såklart höstluft nu…

löv


…nu har höstlöven börjat falla hos oss 🍂🍁 huvva,
1 september idag och även om det har sin tjusning
med höst, så innebär det att snart är vintern här
igen 😩😞 usch!!

annaskrift2 copy