Ååååå vinnarna är…..

 

Vill börja med att TACKA
alla som både köpt mina vykort
och sedan bidraget med en slant till
denna tävling och kan meddela att
vi har kommit upp i summan 18 160 kr (!)
i vår insamling via Hjärt – och Lungfonden
till alla hjärtebarn. Det tycker jag är
grymt jobbat!

Mången tack till företagen
som gjorde tävlingen möjlig:
#bcwwbjorn #dustinhome
#abcleksaker och #godisboxen

Max dragit vinnarna…..

Japp, nu är dragningen
klar och vinnarna meddelas
på denna filmsnutt, där Max
drar alla vinnare, så kanske
har DU vunnit? Kika efter ;)

.

.
…så Grattis alla!!

Såklart hade vi önskat att
alla hade fått vinna, men tusen
tack för ert bidrag till tävlingen!

Ska försöka få tag i alla
vinnare nu och är det någon
som jag inte får tag i, då blir
det ny dragning ;)

Hoppas ännu på 20 000….

Mitt mål är vi ändå skulle nå
20 000 kr i insamlingen. Det
saknas bara 1840 kr så är vi där.

Såg idag att Bingo Rimér
hade delat vår insamling på
hans facebooksida >>

 

bingorimer

 

…så det var ju väldigt kul.
Kan ju hoppas att det
ger någonting ♥

Så kom igen. Skicka ett sms.
Ni behöver bara skänka 50 kr.
Då gör ni så här:

Sms:a texten: ”ge 50 maxhjärta” till 72 672
för att stödja vår insamling med 50 kr!

(För att ge ett högre belopp byts 50 ut mot 100 osv..
T.ex. ”ge 100 maxhjärta” till 72 672 för att ge 100 kr )

 

annaskrift2 copy

En fin Alla Hjärtans Dag…..

 

Vi fick oss en fin
Alla Hjärtans Dag trots
lite baciller. Tyvärr är ju
Max storasyrra sjuk och
nedbäddad i sängen.

Bakade muffins….

Max ville baka chokladmuffins
till fikat, så det vi gjorde….

 

IMG_5438 kopiera  IMG_5442 kopiera

…han gillar att gasa på ”turbo-knappen”
på elvispen, men den låter ju då högt, så
hörselkåpor är ett faktum ;)

IMG_5451 kopiera

…så mumsigt så fika vi lite gott,
kladdkakemuffins med grädde och lite
gelehjärtan. Fick även i storasyrran lite,
då hon här mådde lite bättre.

Leverans….

Vi fick en överraskning,
då morfar kom förbi med
en liten påse….

IMG_5405 kopiera

…men en massa gott & blandat.
Tusen tack!

Presenter….

Jag brukar inte ge presenter
på Alla Hjärtans Dag, utan min
present brukar vara detta bildpsel
som jag gör till familjen varje år…

.

.

…det är sjukt många timmar bakom
klippning och dylikt, så jag brukar nöja
mig med den presenten, men i år fick de
faktiskt varsin present oxå, jag gillar paket ,)

Vad fick Max ??!

Ja, vad fick Max i sin present?
Här ser ni han öppnat sitt paket….

IMG_5454 kopiera

…men mer om denna, kommer jag skriva
i ett nytt inlägg sen. Kan dock meddela att
han blev otroligt nöjd och presenten har han
använt hela helgen sedan dess ;)

Ut & äta….

Först hade ju jag & gubben min
tänkt fara ut och äta på en finare
restaurang då vi hade bröllopsdag,
men så var det fullbokat överallt.

Men så bestämde vi oss för att
fara iväg till en typ ”vägkrog” istället
och Max följde med, medan syrran låg
under täcket hemma….

IMG_5489 kopiera

…Max tog såklart hamburgare
men vi brassa med en Oxfilé och stekt
potatis…….och det var så sjukt gott!

Bland det godaste jag har ätit på
väldigt länge, så det blev ju sååå lyckat ♥

Lördagsmys….

Så sedan belv det lördagsmys
hemma till Mello. Trodde då att
Max storasyrra var på bättringsvägen,
hade haft mindre feber….

…..men idag söndag har hon
igen 39 graders feber, så det blir
nog några dar till hemmavid för
henne.

Vi hoppas Max slipper denna ”flunsa”
och hoppas att kanske influensavaccinet
han tidigare fått, skyddar mot detta.
peppar, peppar så ingenting än.

annaskrift2 copy